EUR =
4.9732 lei;
USD =
4.7413 lei;
GBP =
5.9954 lei;
CHF =
5.3047 lei;
HUF =
1.2151 lei;
UAH =
0.1139 lei;
MDL =
0.2587 lei;
TRY =
0.1358 lei;

Facebook cere tuturor membrilor sa foloseasca numele lor reale

Randi Zuckerberg, director de marketing al Facebook, este foarte suparata pe fenomenul hărţuii cibernetice care exista in mediul online. Randi considera ca oamenii trebui sa se opresc de la a face ceva on-line, sub protectia anonimitatii si fără a li se cunoaste numele, tritreaza huffingtonpost.com


Facebook cere tuturor membrilor sa foloseasca numele lor reale şi adresele de e-mail atunci când aderarea la reţeaua socială – o politică care a fost dificil uneori să pună în aplicare.

Zuckerberg, care este sora co-fondatorul Facebook Mark Zuckerberg, a susţinut că a pune capăt anonimatului on-line ar putea ajuta stopa intimidarea şi hărţuirea pe internet.

“Cred ca anonimatul pe Internet trebuie sa dispara”, a declarat ea în timpul unei discutii de grup pe social media găzduit marţi seara de către revista Marie Claire. “Oamenii se comporta mult mai bine atunci când au numele lor reale în jos. … Cred ca oamenii se ascund în spatele anonimatului şi se simt ei pot spune orice doresc în spatele uşilor închise. “

Ideea nu este deloc noua, fostul CEO-ul Google Eric Schmidt a făcut, de asemenea, această sugestie, de eliminara a anonimatului on-line catalogandu-l “periculos” şi a prezis că guvernele în cele din urmă vor “cererea” ca oamenii sa foloseasca identitatea lor reala pentru toate activităţile on-line.

NU toata lumea a aderat insa la idee subiectul fiind unul controversat unul controversat, multi avocaţi considerand ca ar aduce atingere libertatii de exprimare, anonimatul fiind necesară pentru a proteja dizidenţii şi alte persoane, cum ar fi victimele abuzului sexual.






Orice opinii, cercetări, analize, preţuri, evoluții sau alte informaţii oferite de ZFIN.RO - Ziua Financiară nu reprezintă sfaturi de investiţii. ZFIN.RO - Ziua Financiară nu este răspunzător pentru orice pierdere sau pagubă incluzând şi fără limitare la, orice pierdere sau câştig care poate lua naştere direct sau indirect din utilizarea sau bazarea pe astfel de informaţii.

ALTE ARTICOLE